وبلاگی درباره ارزیابی تأثیرات اجتماعی

نوشته های قبلی در: /http://social-impact.blogfa.com

وبلاگی درباره ارزیابی تأثیرات اجتماعی

نوشته های قبلی در: /http://social-impact.blogfa.com

وبلاگی درباره ارزیابی تأثیرات اجتماعی

اهل سفر نبودم
کنار خانه ما راه زدند
و بعد
اتوبوس ها را به کار انداختند
این گونه شد که از آنجا گریختم
حالا
بر پنجره مه گرفته ی مسافرخانه ها
نام دهکده را مشق می کنم
و در رویاهایم
اسبی وحشی و سپید
شیهه می کشد...
(رسول یونان)

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

سایت اداره پیوست اجتماعی-فرهنگی شهرداری تهران در زیر آمده است. در این سایت اطلاعات سازمانی در خصوص اجرای مطالعات ارزیابی تأثیرات اجتماعی و فرهنگی آمده است:

http://ataf.tehran.ir/

فردین علیخواه
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

انتخابات گروه ارزیابی تأثیرات اجتماعی-فرهنگی انجمن جامعه شناسی ایران برای انتخاب شورای مدیریت این گروه در روز شنبه 18 اردیبهشت برگزار شد. افراد منتخب بر اساس تعداد آرای اخذ شده عبارتند از:

سلیمان پاک سرشت

فردین علیخواه

صلاح الدین قادری

حبیب جباری

کرم حبیب پور

مرتضی قلیچ

هاشم واعظی


فردین علیخواه
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۷:۴۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

سرکار خانم فاطمه ملک محمدی پس از جناب آقای امینی، از اردیبهشت 1391 تا اواخر اسفند 1394 به مدت سه سال رئیس اداره پیوست اجتماعی-فرهنگی شهرداری تهران بودند. از سال جدید، جناب آقای شمسه رئیس جدید این قسمت شده اند. ضمن تشکر از زحمات و تلاش های سرکار خانم ملک محمدی و آرزوی اثربخشی و موفقیت ایشان در سمت جدیدشان، امیدوارم جناب آقای شمسه با تکیه بر تجارب پیشین و یاری همه اعضا و دلسوزان این عرصه، زمینه گسترش و توسعه ارزیابی تأثیرات اجتماعی و فرهنگی(اتاف) را در سراسر کشور  فراهم آورند.

 

فردین علیخواه
۱۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

این نکات حاصل بیش از یک دهه تأمل و تجربه در عرصه ارزیابی تأثیرات اجتماعی و فرهنگی است که به زبانی ساده و کاربردی بیان می شود. امیدوارم همه ما در تهیه گزارش ها به آنها توجه داشته باشیم:

سایز فونت تیترها و عناوین در گزارش شما بیانگر اصلی یا فرعی بودن تیتر است. فونت های درشتتر بیانگر تیتر اصلی و فونت های کوچک تر بیانگر تیترهای فرعی تر است . پس به اندازه فونت ها توجه شود.

 سعی شود در اول هر گزارش جدولی بیاید که بیانگر وظایف هر یک از اعضاء تیم باشد. در واقع نام همه عوامل در این جدول بیاید. مثلا تایپیست، هماهنگ کننده، نمونه خوان همه و همه. باید یاد بگیریم که حقوق معنوی افراد در پس نام شرکت ها و موسسات محو نشود.

فردین علیخواه
۱۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۳۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر